Sommer_Sun
erfahrenes Mitglied
- Registriert seit
- 28. Juli 2007
- Beiträge
- 976
- Punkte
- 63
Ich habe nun einmal vip (vodafone hr) angeschrieben. Dort scheint man nichts von der Löschung zu wissen oder findet diese nicht statt…? Wo ist eigentlich bekannt gegeben, dass die Karten gelöscht werden - damit ich dies dem Mitarbeiter zeigen kann?
Erste Antwort:
thank you for your e-mail.
Unfortunatly, you can only register in our Vip point of sale.
When you come back to Croatia, you can visit our Vip center and register your Vipme number.
Best regards
Zweite auf meine Rückfrage, wegen der Löschung:
thank you for your message.
Inactive period of Your SIM card lasts until 15.08.2012. Until then, You have to recharge Your VIPme account with VIP voucher or with Vodafone D2 voucher of mobile network from Germany.
If You want to recharge Your VIPme number account with Vodafone D2 voucher just let us write the digits of the Vodafone D2 voucher.
Vodafone D2 voucher extends the active period of 180 days.
Erste Antwort:
thank you for your e-mail.
Unfortunatly, you can only register in our Vip point of sale.
When you come back to Croatia, you can visit our Vip center and register your Vipme number.
Best regards
Zweite auf meine Rückfrage, wegen der Löschung:
thank you for your message.
Inactive period of Your SIM card lasts until 15.08.2012. Until then, You have to recharge Your VIPme account with VIP voucher or with Vodafone D2 voucher of mobile network from Germany.
If You want to recharge Your VIPme number account with Vodafone D2 voucher just let us write the digits of the Vodafone D2 voucher.
Vodafone D2 voucher extends the active period of 180 days.